| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Nilsson Gam

Registreringsdatum: 08 september 2005 Inlägg: 336 Ort: Eskilstuna
|
Postat: tor nov 15, 2007 11:40 pm Rubrik: |
|
|
| PelleWilén skrev: | >>Bengan & nordström!
Tack bengan för du förstår lite..
Nordström.. jag måste väll lägga det som en tråd på eftersnack.. jag snackar om tävlingen när jag kommer hem.. det blir eftersnack.. sist fick jag ju lyfta båda ascona o sirocco..
sen lägger jag ju till resultat för att det ska få lite text. inte bara 1 rad!! eftersom ni klaga på att jag inte har någon mening i det jag skriver..
Men som sagt, det är ju ett gam forum.. annars får ju ni skit överallt. men jag tycker det här är ett AS BRA forum med bra fart i. mycke unga killar vilket ger ett bra tempo.. men som sagt, jag skriver visst för mkt! håller mig till moppe forum för att skriva mkt o snacka! |
Du ska inte ta det som att du inte får skriva alls Pelle, vi bara bad dig tona ner lite...Det blev liksom närmare 10 inlägg om dagen. _________________ Rally är livet!! . |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
PelleWilén Grisen

Registreringsdatum: 12 maj 2007 Inlägg: 481 Ort: Eskilstuna
|
Postat: tor nov 15, 2007 11:55 pm Rubrik: |
|
|
Nilsson>> Ibland var det mycket nytt.. men ska inte lägga mig i allt som så önskas.. ska ligga på en lägre profil eftersom det irriterar. har förstått det där är inte efterbliven  _________________ www.teamwilen.se |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
masken Musen

Registreringsdatum: 27 juli 2005 Inlägg: 1057 Ort: Gamleby, Sweden
|
Postat: ons jun 30, 2010 8:57 pm Rubrik: |
|
|
De e ju trevligt att det är någon som skriver? _________________ "Det var bättre förr...
när kvinnor var kvinnor
män var män och fikus
var en krukväxt" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Marcus92 Gam

Registreringsdatum: 11 augusti 2007 Inlägg: 227 Ort: Nykroppa i Värmland
|
Postat: ons jun 30, 2010 10:35 pm Rubrik: |
|
|
jo vi får bättra oss...Har tänkt på det ja också, vi vill väl ha kvar sidan? _________________ /Marcus |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
masken Musen

|
Postat: tor jul 01, 2010 8:03 am Rubrik: |
|
|
De tycker jag! _________________ "Det var bättre förr...
när kvinnor var kvinnor
män var män och fikus
var en krukväxt" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Daniel Peugeot Rules

Registreringsdatum: 07 september 2005 Inlägg: 680 Ort: Linghem - The Big City of Sweden
|
Postat: tor jul 01, 2010 2:32 pm Rubrik: |
|
|
Ja, vi får väl alla bjuda till o skriva lite, däremot så är det väl många som "hoppat av" o använder sig av Facebook istället.. _________________ Peugeot - Den optimala bilen för rally!!! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
masken Musen

|
Postat: tor jul 01, 2010 6:53 pm Rubrik: |
|
|
| Daniel skrev: | | Ja, vi får väl alla bjuda till o skriva lite, däremot så är det väl många som "hoppat av" o använder sig av Facebook istället.. |
Är ju tyvärr så, lite enklare att använda sig av ett forum dock tycker jag själv. _________________ "Det var bättre förr...
när kvinnor var kvinnor
män var män och fikus
var en krukväxt" |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|